آن را تولید کلیه دیالیز ادرار کمک خواهد کرد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

وقتی کلیه ها توانایی خود را برای فیلتر کردن خون به درستی از دست دادن، دیالیز ممکن است توصیه می شود به جای موانع برای تمیز کردن خون. کلیه حذف مواد زائد از طریق ادرار است. دیالیز کلیه می تواند کمک به تولید ادرار؟

دیالیز

بر اساس این نظریه که مواد مولکولی کوچک به آب گسترش، دیالیز مولکولی کوچک جدا از مواد مولکولی بزرگ و حذف مواد مایع بیش از حد، مواد زائد و سموم از بدن از طریق غشاء نیمه تراوا. به طور کلی، دیالیز می توان به همودیالیز و دیالیز صفاقی تقسیم شده است.

دیالیزی می توانند کمک می کند تا تولید ادرار؟

بر خلاف کلیه، دیالیز خون پاک از طریق تبادل مواد با خون به طور مستقیم. این است که، مایع اضافی، مواد شیمیایی زباله و دفع سموم توسط dialyzer از طریق دستگاه ادراری رفتن نیست، پس از آن هیچ کاری نمی کند برای افزایش خروجی ادرار. علاوه بر این، بسیاری از بیماران دیالیز پیدا دیالیز دیگر، داشتن ادرار کمتر است. دلیل این است که اگر چه دیالیز می تواند بخشی از آثار کلیه، که قادر به به عنوان به عنوان کلیه موثر است جایگزین. به عبارت دیگر، اگر چه بیماران دیالیزی، عملکرد کلیوی همچنان به از دست بدهند.

در نهایت، بیماران ممکن است ادرار ندارد. بنابراین، دیالیز است بهترین گزینه برای درمان بیمارانی که هنوز هم برخی از عملکرد کلیه و دفع ادرار ندارد.

درمان های جایگزین برای نجات کلیه

با توسعه طب مدرن، طب میکرو چینی Osmotherapy برای بهبود عملکرد کلیه در بیماران و بازسازی ساختار فیلتراسیون کلیه ایجاد شده است. در این طرح درمان، گرفته شده پزشکی به صورت خوراکی چینی، خارجی از طب چینی، و برخی از درمان های کمکی گرفته برای رسیدن به اثرات درمانی که پزشکان می خواهید را به بیماران خود. از طریق گسترش عروق خونی، افزایش جریان خون به کلیه ها، ضد انعقاد، ضد التهاب و ماتریکس خارج سلولی تحقیرآمیز، این درمان در واقع می تواند کمک به تحریک بهبود سلول کلیوی معلول.

به عنوان عملکرد کلیه از بیماران به 15٪ و با ثبات افزایش یافته است، بیماران می توانند خروجی ادرار خود را افزایش دهد و اجتناب از دیالیز با موفقیت.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1971.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری های کلیوی مزمن، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: